czwartek, 21 listopada 2013

Tak to się zaczyna!

           Może nie do końca  tak, ze zaczęło się od książki, kolejność była odwrotna - najpierw blog, potem książka. Przedstawiam Wam moją Słodką Guru, autorkę bloga www.mojewypieki.com . Pisałam Wam już kiedyś o tym blogu, jak dla mnie przepisy są niezawodne, w 99% to właśnie na ich podstawie powstają moje osobiste wypieki ;)


 W drugiej połowie października Dorota Świątkowska wydała drugą już w swojej karierze książkę z przepisami m.in na ciasta, torty i desery. Książka, jest przepięknie wydana, zawiera sprawdzone przepisy i autorskie zdjęcia, lubię ją czasem wziąć do ręki tylko po to, żeby ją sobie poprzeglądać. Część receptur zawartych w mojej cukierniczej biblii można znaleźć także na blogu, który kolejny raz, serdecznie Wam polecam. 













Ps. ... a tymczasem w mojej kuchni powoli zaczynam gromadzić produkty, do weekendowych tortów, z jakimi się będę zmagać ;)


Efekty już wkrótce na blogu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz