czwartek, 11 lipca 2013

O moich wypiekach słów kilka.



        Nie chcę się za bardzo rozpisywać w pierwszym poście tego bloga, jednak jest kilka kwestii, o których należy wspomnieć na samym początku.  

Zacznijmy może od tego, że jestem samoukiem,  który miłuje się w pieczeniu ciast, tortów i dzieleniu się nimi z przyjaciółmi, rodziną i znajomymi. Jest to dla mnie odskocznia od codzienności, kiedy zaczynam piec cały świat dookoła przestaje istnieć. Praktycznie każdy element tego zajęcia - poza końcowym sprzątaniem - pochłania mnie i cieszy, chyba, że coś dzieje się nie po mojej myśli, co nieskromnie przyznaje, zdarza mi się rzadko. Inspiracji szukam w różnych miejscach- książkach, gazetach, oczywiście także w internecie, o czym z pewnością zdążycie się jeszcze przekonać. Będę Was także kierować do źródeł przepisów, z których korzystam - uważam że ciasto czy tort poza tym, że ma dobrze wyglądać musi też pysznie smakować. Pod tym względem jestem nieugięta i dążę do perfekcji.  
   
Mam nadzieję, że będę stanowić dla Was inspirację, albo przynajmniej radość dla oka. 
Pozwólcie, że od teraz moją pasję będę rozwijać razem z Wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz